تمرکز قوی ذهن و رفع سریع استرس با ذهن آگاهی

ذهن آگاهی روشی مدرن برای فرار از خیالات و اقامت در زمان اکنون است. شکلی متفاوت از نگاه به زمان اکنون و حضور دائم در الان

تمرکز قوی ذهن و رفع سریع استرس با ذهن آگاهی

ذهن آگاهی روشی مدرن برای فرار از خیالات و اقامت در زمان اکنون است. شکلی متفاوت از نگاه به زمان اکنون و حضور دائم در الان

مدرسه جذب ( آموزش جذب توسط فرامرز کوثری) در تلگرام

نشانی کانال تلگرام فرامرز کوثری ( نویسنده داستان های شیوانا و درس های خدامراد مجله موفقیت)

https://telegram.me/FaramarzKowsari
 

نشانی کانال آموزش شیوانانویسی ( مدرس: فرامرز کوثری نویسنده داستان های شیوانا و درس های خدامراد مجله موفقیت)

https://telegram.me/ShivanaNevisi
 

نشانی گروه درس های موفقیت و معنویت دیانا ( گروهی با حضور دکتر احمد حلت، فرامرز کوثری، هله پتگر و...)

https://telegram.me/DianaOzviat

*****

برای ثبت نام در مدرسه جذب کافی است مبلغ اشتراک ماهانه سی هزارتومان را از طریق  لینک زیر به صورت آنلاین پرداخت کنید:
https://payping.ir/d/xfyz
یا اینکه می توانید مبلغ سی هزارتومان را به شماره کارت
6104337922475304
در وجه آقای غلامعلی کوثری
واریز نمایید.
با پرداخت مبلغ و ارسال رسید آن به نشانی تلگرام
DrRahaAslani@

https://t.me/DrRahaAslani
یا
KowsariFaramarz@
 

https://t.me/KowsariFaramarz
وارد کانال مدرسه جذب می شوید و می توانید از درس ها استفاده کنید.

نشانی کانال تلگرام مدرسه جذب ( آموزش کامل قانون جذب به صورت کاربردی و عملی توسط دکتررها اصلانی و فرامرز کوثری)



دوره عملی و تضمینی ایجاد تغییر و بازسازی زندگی در سال ۹۸


دوره عملی و تضمینی ایجاد تغییر و بازسازی زندگی


(برگزاری دوره به صورت حضوری و غیر حضوری)


حمید کوثری - دوره عملی و تضمینی ایجاد تغییر و بازسازی زندگی در سال ۹۸

دوره عملی و تضمینی ایجاد تغییر و بازسازی زندگی در سال ۹۸

(برگزاری دوره به صورت حضوری و غیر حضوری)

مدرس : حمید کوثری (روان شناس و هیپنوتراپیست)

تاریخ برگزاری: پنج شنبه شانزدهم اسفند ۱۳۹۷

مکان برگزاری : تهران ، سید خندان

مدت زمان دوره : ۸ ساعت (ساعت ۹ الی ۱۷)

(همراه با پذیرایی ناهار و میان وعده)

حداکثر ظرفیت حضوری ۱۵ نفر

هزینه شرکت در دوره حضوری با ۳۰ درصد تخفیف : ۳۵۰،۰۰۰ تومان

هزینه شرکت در دوره غیر حضوری با ۴۴ درصد تخفیف  : ۲۵۰،۰۰۰ تومان (لطفا شرایط دوره غیرحضوری را مطالعه نمایید)

تضمین بازگشت مبلغ دوره ! ما شعار نمی دهیم و این دوره کاملا علمی ، عملی و موثر خواهد بود  به همین دلیل در صورت عدم موفقیت و عدم رضایت شما، هزینه آموزش بازگشت داده خواهد شد. برای این امر (لطفا شرایط تضمین دوره ایجاد تغییر و بازسازی زندگی در سال ۹۸ را مطالعه فرمایید)


 




با شرکت در دوره عملی و تضمینی ایجاد تغییر و بازسازی زندگی، سال ۱۳۹۸ را متفاوت آغاز کنید و با ایجاد تغییر شگرف در همه ابعاد زندگی خود،  موفقیت ، شادی ، خوشبختی  و رضایت از زندگی را تجربه کنید.

اگر می‌خواهید نگرش، افکار، احساسات و هیجانات، رفتار و سبک زندگی خود را تغییر دهید و به اهداف رویاها و آرزوهای خودتان دست پیدا کنید باید انسان متفاوت شوید. این تفاوت آموختنی است. 

با شرکت در دوره عملی و تضمینی ایجاد تغییر و بازسازی زندگی،  سال ۱۳۹۸  سکوی پرتاب شما به سوی قله های موفقیت و خوشبختی خواهد بود.

در دوره آموزشی ایجاد تغییر و بازسازی زندگی در سال ۹۸  شما به صورت کاملا عملی، ابتدا خود واقعی تان را ،  نجوای درونیتان را،  شخصیت  حقیقی  ،  ارزش ها و خواسته های قلبی تان را می شناسید  و  نگرشی متفاوت نسبت به آنچه که تاکنون داشته اید را   تجربه  کرده و افکار  و باورهایتان را شناسایی می کنید .   کنترل احساسات و هیجانات خود را در دست می گیرید  و با تمرکز کردن بر روی جزئیات مهم زندگی تان تغییرات اساسی را در وضعیت شغلی و مالی خود به وجود می آورید و ثروت فراوانی را به دست خواهید آورد. 

در این دوره آموزشی شما می آموزید که چگونه  به سلامت بدن ذهن و احساس خود  توجه کنید و سلامتی و رفاه و رشد شخصی خود را افزایش دهید .  

در این دوره آموزشی شما یاد می گیرید که با   تعریف صحیحی از موفقیت و لذت و درک معنای حقیقی زندگی و گذشتن از موانع  خیالی ، ذهنی  و مادی ، زندگی شادتری را آغاز کنید و با یکپارچه سازی و ایجاد هماهنگی  و تمرکز درونی زندگی خودتان را دگرگون کنید.

این دوره آموزشی بر مبنای علمی ترین و به روزترین مباحث روانشناسی دنیا طراحی شده است و به دور از هرگونه شعار زدگی و تئوری به صورت عملی  تغییر بزرگی در زندگی شما را به همراه خواهد داشت .


مطمئنا هیچ گونه تغییری تنها با یک بار تلاش کردن  و شرکت در یک دوره آموزشی به تنهایی میسر نمی شود به همین دلیل ، این دوره آموزشی  فقط به همین یکبار برگزاری محدود نمی گردد.  بلکه  برای تثبیت روند تغییر و بازسازی زندگی شما در سال ۹۸ نیاز است که هر سه ماه یکبار به صورت دوره ای به مدت یک سال با برگزاری دوره های تکمیلی روند بازسازی و تغییر را تثبیت کرد . ما پیش از آغاز هر فصل است با برگزاری یک دوره آموزشی تکمیلی میزان تغییر و هماهنگی شما با زندگی را اندازه گیری می کنیم  و با ارائه  روشها ، متدها و موضوعات آموزشی جدیدتر تغییر و بازسازی  را در زندگی شما تضمین می کنیم.








شرایط شرکت در دوره غیرحضوری

۱- کسانی که به صورت غیرحضوری در دوره شرکت می کنند ، باید یک کامپیوتر یا یک لب تاب برای مشاهده درس های دوره آموزشی در اختیار داشته باشند.

۲- فایل درس ها به صورت ویدئویی خواهد بود و یک هفته بعد از برگزاری دوره برای دانشجویان شرکت کننده در دوره غیر حصوری ارسال خواهد شد.

۳- فایل درس ها فقط بر روی یک کامپیوتر قابل پخش خواهد بود .

۴- دوره غیرحضوری به دلیل عدم ارتباط مستقیم مدرس با دانشجو و عدم امکان سنجش روند و وضعیت دانشجو ، شامل شرایط تضمین دوره نخواهد بود.

شرایط تضمین دوره :
۱- شرایط تضمین فقط برای دوره حضوری امکان پذیر است.

۲- جهت استفاده از شرایط تضمین شما باید در تمامی دوره های آغازین و تکمیلی (چهار دوره آموزشی سال ۹۸) که قبل از آغاز هر فصل برگزار می گردد به صورت حضوری شرکت کنید . جمعا چهار دوره برگزار می گردد . دوره اول دوره آغازین که در اسفند ماه ۹۷ برگزار می شود . دوره تکمیلی اول در خرداد ماه ۹۸ ، دوره تکمیلی دوم در شهریور ۹۸ و دوره تکمیلی سوم در آذرماه ۹۸ برگزار می گردد.

۳- بررسی روند تغییرات و رضایت شما از دوره بر اساس آزمون هایی است که پیش ازآغاز دوره های تکمیلی (در همان روز برگزاری دوره تکمیلی)  سنجیده می شود. به این شکل رضایت شما و بررسی روند تغییرات و بازسازی شما تایید می گردد و در صورت شرکت در دوره ، ضمانت دوره قبلی از درجه اعتبار ساقط می گردد و فقط دوره تکمیلی بعدی که در آن روز برگزار می شود شرایط تضمین رادارد..

۴- پس از برگزاری چهارمین دوره که سومین دوره تکمیلی سال ۹۸ می باشد و در اواسط آذرماه ۹۸ برگزار می شود ، در صورت عدم تغییر و عدم رضایت شما ، فقط مبلغ سومین دوره آموزشی تکمیلی آذرماه (سومین دوره تکمیلی ) پس از کسر هزینه های مالیات ، مکان برگزاری ، ناهار و پذیرایی ( یعنی هزینه آموزش دوره ) به شما برگردانده خواهد شد.